سخن سردبیر
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 7-10
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14548
-----
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 7-10
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14548
-----
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 11-26
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14539
پیشینه آموزش اخلاق پزشکی به رهنمودهای اخلاقی بقراط باز می گردد و در طول تاریخ بشر با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. در ابتدا این فلاسفه و روحانیون و دیگر متخصصان علوم انسانی بودند که راهکارهای اخلاق عملی را ارائه می کردند ولی با پیشرفت فناوری در پزشکی و آثار آن بر تصمیمات اخلاق پزشکان، تحولی شگرف در این حوزه ها ایجاد شد. با مطالعه اهداف و روش های آموزش اخلاق پزشکی می شود دریافت که با بهره گیری از آموزه های اخلاقی مشاهیر ایرانی و استفاده از آخرین دستاوردهای علمی می توان به چالش های فراروی آموزش اخلاق پزشکی پرداخت که از ضرورت های اساسی جامعه پزشکی است.
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 27-44
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14540
--------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 45-62
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14541
------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 63-80
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14542
---------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 81-90
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14543
---------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 91-110
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14544
--------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 111-162
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14545
----------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 163-176
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14546
------
مجله اخلاق پزشکی - علمی پژوهشی,
دوره 1 شماره 1 (1386),
,
صفحه 177-193
https://doi.org/10.22037/mej.v1i1.14547
---------