شورای سردبیری
مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران,
,
27 اسفند 2017,
صفحه 2-3
آموزش مطالبه محور آموختن برای زیستن یا زیستن برای آموختن؟در مباحث "توسعه" با محوریت انسان در جامعه، اهدافی را برمیشمارند که در تعلیم و تربیت در محیطهای علمی و آکادمیک و حتی آموزشگاههای فنی و حرفهای و از آن جدیتر در دورة پیش دبستانی نیز باید در مد نظر قرار گیرد، تا خروجی مجموعه آموزش دانش نظری و مهارتها (بالینی در طب) بیش از آنکه یک فرد دارای مدرک با / یا بدون تیتر کارشناس، ارشد، دکترا، متخصص، فوق...، پروفسور و مهندس را تحویل جامعه بدهد، باید دید که جایگاه وی در هرم توسعه را در کجا قرار میدهد؟ و ورود آن دانشآموخته به چه میزان ظرفیت قطار توسعه را به پیش میبرد؟