شورای سردبیری
مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران,
,
27 اسفند 2017
,
صفحه 2-3
چکیده
آموزش مطالبه محور آموختن برای زیستن یا زیستن برای آموختن؟در مباحث "توسعه" با محوریت انسان در جامعه، اهدافی را برمیشمارند که در تعلیم و تربیت در محیطهای علمی و آکادمیک و حتی آموزشگاههای فنی و حرفهای و از آن جدیتر در دورة پیش دبستانی نیز باید در مد نظر قرار گیرد، تا خروجی مجموعه آموزش دانش نظری و مهارتها (بالینی در طب) بیش از آنکه یک فرد دارای مدرک با / یا بدون تیتر کارشناس، ارشد، دکترا، متخصص، فوق...، پروفسور و مهندس را تحویل جامعه بدهد، باید دید که جایگاه وی در هرم توسعه را در کجا قرار میدهد؟ و ورود آن دانشآموخته به چه میزان ظرفیت قطار توسعه را به پیش میبرد؟ارجاع به مقاله
شورای سردبیری ش. س. (2017). شورای سردبیری. مجله انجمن آنستزیولوژی و مراقبتهای ویژه ایران, 2–3. Retrieved از https://journals.sbmu.ac.ir/isacc/index.php/iranesthesia/article/view/151
- چکیده مشاهده شده: 262 بار
- pdf دانلود شده: 71 بار